20 de metode pentru promovarea afacerii tale online si offline

Promovare offline

1. Puneti intotdeauna URL-ul dumneavoastra (pagina de internet) in antetul documentelor, pe cartile de vizita si in semnatura de e-mail – si oriunde altundeva potentialii vizitatori pot sa vada adresa dumneavoastra.

2. In cazul in care angajații dumneavoastra poarte uniforme, puneti URL-ul pe acestea, astfel incat fiecare dintre clientii dumneavoastra va vedea o reclama a site-ului dumneavoastra in miscare.

3. Includeți URL-ul dumneavoastra pe toate obiectele promotionale pe care le oferiti – cani de cafea, tricouri, brelocuri si asa mai departe. Un articol publicitar folosit zi de zi este o modalitate buna de a atrage noi vizite catre site-ul dumneavoastra.

4. Asigurati-va ca includeti site-ul dumneavoastra in toate comunicatele de presa pe care le trimiteti membrilor mass-media. Avand adresa la indemana este mai probabil sa o includa in articolele pe care le scriu  despre compania dumneavoastra.

5. Nu uitati sa adaugati compania dumneavoastra in pagini aurii spre exemplu. Acesta este un loc in care oameni pot vedea adresa dumneavoastra zilnic.

6. Aveti autoturisme de firma ? Asigurati-va ca URL-ul dumneavoastra este inscriptionat pe fiecare autoturism sau masina de transport pe care compania o detine.

7. Pe langa numarul dumneavoastra de telefon, nu uitati sa adaugati adresa dumneavoastra web in partea de jos a fiecarei pagini din catalogul de produse, astfel incat fiecare client sa aiba acces mai usor la magazinul dumneavoastra online.

Promovare Online

8. Inscrieti-va site-ul in motoarele de cautare. Acesta este un loc in care oameni pot vedea site-ul dumneavoastra zilnic.

9. Dacă doriti o si mai mare expunere, puteti alege promovarea in motoarele de cautare precum Google; in acest caz veti plati o suma pentru a avea un anunt de tip text, imagine, etc. care va aparea atunci cand vizitatori acelui motor de cautare tasteaza anumite cuvinte cheie.

10. Lansati un concurs si oferiti fiecarui utilizator care se inregistrează pe site-ul dumneavoastra sau se aboneaza la newsletter intr-un anumit interval de timp sansa de a câștiga un cadou gratuit.

11. Trimiteti saptamanal un newsletter membrilor inregistrati pe site-ul dumneavoastra in care sa oferiti sfaturi si noutati legate de compania sau domeniul dumneavoastra de activitate care sa contina link-uri catre site-ul dumneavoastra.

12. Oferta continut gratuit altor site-uri. Este o situatie in care toate lumea vastiga: celelalte site-uri primesc articole gratuite care sa le creasca audienta iar dumneavoastra veti obtine un link catre site-ul dumneavoastra si statutul de expert in domeniu.

13. Fa schimb de link-uri cu alte site-uri din domeniul de activitate in care activezi (dar care nu sunt concurenti direct).

14. Foloseste-te de puterea data de un program de afiliere – sute de site-uri care iti trimit din traficul lor vizitatori interesati de afacerea ta.

15. Fii activ pe forumurile online si include tot timpul adresa URL a site-ului in semnatura dumneavoastra. (Nu incerca insa sa faci vanzari directe, totusi. Majoritatea grupurilor de acest fel nu incurajeaza un astfel de comportament si vei fi catalogat rapid ca fiind spammer.)

16. De fiecare data cand cineva comanda un produs de pe site-ul dumneavoastra, trimiteti-le si un catalog cu produsele comercializate pentru a-i face astfel sa revina.

17. Incurajati-va vizitatorii dumneavoastra sa va faca reclama, folosind tehnici de marketing viral, prin participarea la forumuri ca cele de mai sus si includerea unui link de tipul “e-mail acest link” pe fiecare dintre paginile site-ului dumneavoastra.

18. Nu sunt sigur ce doresc clientii dumneavoastra ? Incercati sa creati un chestionar online pentru a obtine informatii pretioase cu privire la cat de bine acopera  site-ul dumneavoastra nevoile specifice in relatia de vanzare catre clienti.

19. Cand creati propriile dumneavoastra anunturi, asigurati-va ca stiti care este publicul tinta, care este scopul campaniei dumneavoastra, si cum sa folositi in mod creativ anunturile pentru a face clientii sa faca clic pe anunturile dumneavoastra, si sa nu fuga de ele.

20. Folositi canale alternative cum ar fi anunturile la mica publicitate online (de tip. Okazii.ro, olx.ro sau mercador.ro) sau alte site-uri de licitatii online, pentru a va creste vizibilitatea site-ului si a produselor sau serviciilor pe care le comercializati.