Imprieteneste-te cu Google

Oamenii cauta in ziua de azi mai mult decat oricand pe internet produse si servicii. Tu ce poti spune despre afacerea ta, este aceasta vizibila online?

Ai inclus in strategiile tale de marketing si optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) ? Google inca acorda o importanta ridicata link-urilor (75%) in ceea ce priveste algoritmul pentru PageRank. Chiar si dupa celebrele actualizari Panda si Pinguin, diferenta o face calitatea si nu cantitatea.

Daca vrei ca site-ul afacerii tale sa fie gasit de clienti atunci cand acestia fac diferite cautari in cadrul motoarelor de cautare, trebuie sa te asiguri ca ai continut de calitate si ca link-urile care fac trimitere catre site-ul tau sunt de calitate.

Sa facem un exercitiu; imagineaza-ti ca te plimbi intr-un supermarket prin fata vitrinelor frigorifice. Te uiti la toate felurile posibile si imposibile de inghetata. Ai o multime de optiuni, corect ? Acum inchipuie-ti ca toate acestea sunt GRATUITE ! Ce vei alege? E simplu – vei alege cea mai buna inghetata.

Ce putem invata de aici este faptul ca cel care cumpara nu este Google ci oamenii o fac. Asigura-te ca pagina ta este cea mai buna pentru potentialii clienti.

Cand oamenii cauta dupa produse sau servicii online, modul prin care poti compensa faptul ca nu ai un brand foarte cunoscut este pagina ta. Daca pagina ta este atractiva ai sanse sa te diferentiezi de concurenta.

Un mod prin care poti face acest lucru cu pagina ta este sa te asiguri ca ai link-uri de calitate care sa faca trimitere catre aceasta. Cu toate acestea trebuie sa ai in vedere faptul ca Google pune acum mai mult accent pe comportamentul vizitatorilor tai atunci cand sunt pe pagina ta, respectiv cat de mult stau pe pagina si care sunt articolele unde dau acestia click. Cu cat mai mult timp petrece un vizitator la tine pe site cu atat mai mult apreciaza Google acest lucru.

Creeaza continut care sa beneficieze de link-uri

Cum poti scrie continut de calitate catre care lumea sa faca trimitere si cititorii tai sa ramana cat mai mult la tine pe pagina?

  • Continutul de pe pagina ta trebuie scris ca si cum ar urma sa ajunga pe masa unui editor pentru a fi publicat ulterior in presa ! Trebuie sa fie de cea mai buna calitate. Fa-ti timp pentru articolele pe care le publici si ia in considerare ca un articol ar trebui sa aiba un minim de 500 de cuvinte.

  • Continutul poate include de asemenea poze, filmulete de prezentare sau slide show-uri. Google adora varietatea.

  • Daca oferi continut de buna calitate oamenii vor face trimiteri catre acesta prin intermediul paginilor de socializare ca Twitter, Facebook, Pinterest, etc. si in plus de aceasta vor sta mai mult pe pagina. Oamenii chiar citesc articolele care ii intereseaza !

  • Asigura-te ca faci trimitere catre restul paginilor sau articolelor de pe pagina ta, link-urile interne fiind indicate in procesul de optimizare (SEO).

  • Daca ai un articol bun prin intermediul carora oamenii ajung pe pagina ta (via google, bing, etc) asigura-te ca din acel articol faci trimitere catre magazinul online sau catre pagina de servicii oferite.

  • Invata de la competitie. Nu fura continut sau idei dar inspira-te din ceea ce fac competitorii tai si aplica la pagina ta ceea ce iti place si ceea ce le place si cititorilor tai.

Intreaba-ti vizitatorii despre ce subiecte ar dori sa afle mai multe si baga de seama ce propuneri primesti. Cel mai important este sa actionezi acum pentru ca oamenii sa descopere afacerea ta pe internet.